به ما بپیوندید!

شرکت دانش‌بنیان مهرپارس، یک شرکت خصوصی دانش بنیان، دارای رتبه ۲ انفورماتیک با بیش از یک دهه فعالیت در حوزه تولید زیرساخت‌های پیشرفته فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

حوزه‌های متنوع فعالیت از طراحی، پیاده‌سازی و تولید سامانه‌های پیشرفته ملی کشور تا محصولات مختلف به ویژه در زمینه زیرساخت‌های پیشرفته آموزش مجازی و سامانه‌های مدیریت منابع سازمانی، حاصل انگیزه و تلاش و پشتکار مجموعه همکاران شرکت می‌باشد.

ما در شرکت مهرپارس در تلاشیم تا با استفاده از فناوری‌های روزآمد، چالش‌های زندگی و کسب و کار در کشور را کاهش‌ دهیم و با ارائه راه‌کارهای نوین قدمی در بهبود شرایط برداریم.

در حال حاضر زبان‌های برنامه‌نویسی پایتون(Python)، دات نت کور(.NET Core)، گو (Go) و فناوری‌هایی همچون ری اکت(ReactJs)، داکر(Docker‎)، کوبرنتیس(Kubernetes) و ابزار و فناوری‌های متعدد دیگر که به فراخور پروژه‌ها و محصولات به کار گرفته شده است، در شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مهرپارس در تهران (دفتر مرکزی) و شهر شیراز، دفاتر فعال و در حال توسعه دارد و برنامه جدی برای توسعه دفاتر در سایر شهرها به منظور استفاده از ظرفیت نخبگان در سایر استان‌ها و جلوگیری از مهاجرت آنان به سایر شهرها دارد همواره در مسیر رشد است.

چنانچه علاقه مندید به خانواده مهرپارس بپیوندید. می توانید از طریق لینک زیر موقعیت های شغلی ما را بررسی و متناسب با توانایی های خود، برای پذیرش در هر یک از آنها اقدام نمایید.

 

به ما بپیوندید